Om scenskräck, LinkedIn och andra sociala besvärligheter

Jag har gjort det igen under kristallkronorna på Barkarby gård har jag tillsammans med Knut Sahlström hållit föredrag om varför LinkedIn är ett sådant fantastiskt nätverk. Det spelar ingen roll hur stor eller liten publiken är! Varje gång känner jag samma anspänning och förväntar mig att publiken kommer kasta sig över oss som hungriga vargar. Det har aldrig hänt men det skulle ju kunna hända.

Oftast befinner jag mig i miljöer med jämnåriga eller yngre publik men denna kväll kände jag mig som en tonåring. För en stund sedan stod jag där framme.

Där stod vi längst fram, nu rostas några andra på scenen😌
Kommentera

